Najkijeva kampanja sa Olgom Danilović

Jedna od najtalentovanijih svetskih teniserki priključila najnovijoj Air Force kampanji, posvećenoj novim generacijama koje poseduju urođenu hrabrost i snagu.

Nakon što je odigrala finale ITF turnira u Valensiji, šesnaestogodišnja Olga Danilović, zvezda svetskog tenisa u usponu i globalni promoter brenda Najki, vratila se kući, u Srbiju. A Najkijeva najnovija Air Force kampanja, posvećenoj novim generacijama koje poseduju urođenu hrabrost i snagu dobiće novo lice – našu talentovanu Olgu.

Mlada, veoma ambiciozna i odlučna teniserka, Olga Danilović od samog početka činila se kao savršen predstavnik ove generacije i uzor svim devojkama koje sanjaju o tome da postanu uspešne i ostvare svoj potencijal. Upravo iz ovih razloga, vodeći sportski brend u proizvodnji sportske opreme, Najki, odlučio je da pozove trenutnu juniorsku šampionku US Open-a u parovima da postane deo Air Force „Sila je žensko“ kampanje i prenese važnu poruku o osnaživanju žena.

Iako mnogo iskusnija na teniskim terenima, Olga se savršeno uklopila u ovu ulogu i na taj način nam još jednom pokazala zašto je pripadnica generacije koja se ne boji da uzme stvari u svoje ruke i odlučuje o svojoj sudbini.

Izvor i foto Novosti

Ostavi komentar

Translate »