Fors Indija – Ružisti snovi prošlogodišnje F1 senzacije, odnosno ekipe nazvane i „najboljom među osrednjima“, mogli bi da se ostvare novom aerodinamičkom linijom od VN Španije

Po nekima su nove boje Indijaca, odnosno ekipe Fors otelotvorenje različitosti, a nekima su prosto odvratne. Ružisti snovi prošlogodišnje F1 senzacije, odnosno ekipe nazvane i „najboljom među osrednjima“, mogli bi da se ostvare novom aerodinamikom patosa njihovog ovogodišnjeg bolida. Zakazan je i dan trkačke promocije te, kako kažu revolucije u ovogodišnjoj trci Fors Indije. Nov bolid će izaći na VN Španije 14. maja.
Mi baš tačno znamo šta je problem. Tehnički direktor Endi Grin i ostatak tima su ustanovili da postoji neusaglašenost aerodinamičke i ostalih korelacija, a to smo znali i na testovima u Barseloni. Sada kada su učinci identifikovani, rješenja stavljena na sto, od proizvodnog procesa zavisi da li ćemo rješenja dobiti u Španiji. Trebalo bi da bude tako”, rekao je neuobičajno tehnički precizno, Bob Frenli, direktor tima Fors Indije.
“To je sve povezano sa našom aerodinamičkom platformom. Problem je u tome što vi možete da  odaberete jedan bit koji može da bude i neispravan. Onda se morate vratiti kroz operaciju, ispraviti problematičan bit, a zatim napraviti kompletan novi deo. To se mora jer prošlo nije rešenje nije valjao. Ja zato mislim da novi pod ipripadajući dodatci moraju biti dostupni za Barselonu”, rekao je Frenli i dodao da je nestabilnost bolide izražena, odnosno da je i takmičari trenutno konstantno osećaju.

Estaban Okon

ESTABAN OKON

“Ja znam da oni nisu zadovoljni. Postoji konstantan utisak povećane nestabilnosti i ona direktno utiče na bolid prilikom kočenja. Bolid je jako nestabilan na izlasku iz sporih i srednje sporih krivina. Bahrein je posebno istakao ovaj problem. Rusija će verovatno značiti isto”, zaključak je Boba Fenlija koji se nada da će novi aerodinamički set od Barselone biti prekretnica u osvajanju bodova za Fors Indiju.

(Foto: Action Images)

Izvor Mozzartsport

Ostavi komentar

Translate »