Zbunjeni arbitar “progledao kroz prste” kapitenu Reala

Prvo, zbog toga što je FIFA poverila arbitražu finala svetskog klupskog prvenstva sudiji iz Zimbabvea Džaniju Sikvazeu, a drugo to što pomenuti nije hteo ili nije smeo, a svakako je morao da pokaže drugi žuti, automatski i crveni karton kapitenu Reala Serhiu Ramosu.

Ramos, koji je već imao jednu javnu opomenu, sapleo je igrača Kašime koji ga je nadmudrio, a sudija se odmah mašio za džep. Svima je bilo jasno šta sledi. Ali…

Iz samo njemu poznatog razloga, Sikvaze je povukao ruku sa džepa i delovao je potpuno zbunjeno u tom trenutku, kao da je tražio da nekog drugog sankcioniše, samo ne Ramosa iako se ovaj nalazio na samo metar od njega.

Da li se sudija uplašio reakcije Ramosa i igrača Reala ili je iz nekog drugog razloga promenio odluku, nije poznato.

(Telegraf.rs)

Ostavi komentar

Translate »