Marketing dobro radio – Odličan rad klubova tokom duge sezone i novog formata u elitnom takmičenju nije prošao neprimećeno
Par meseci po završetku takmičenja u Evroligi i Evrokupu dodeljene su nagrade za uspehe na polju marketinga.
Priznanja su dobili Crvena zvezda, Efes i Žalgiris. Zlato je pripalo turskom, srebro litvanskom, a bronza srpskom klubu. U glasanju su učestvovali timovi iz oba takmičenja što znači da je srpski predstavnik u konkurenciji 36 timova zauzeo treću poziciju.
Dobitnici su saopšteni na sastanku u Barseloni.
- Zvezda je imala pametnu marketinšku strategiju u digitalnom svetu koja je izgrađena oko navijača. U njoj je integrisana audio-vizuelna kampanja, aktivnosti na dan utakmice i sadržaji na društvenim mrežama – navodi se u saopštenju.
Nagradu u ime crveno-belih je primio direktor marketinga Filip Sunturlić
Izvor i foto Novosti