Sumirao polusezonu – Dve pobede u polusezoni su sjajan rezultat, ali je, nažalost, TCR šampionat pokazao jednu veliku manu kada je u pitanju balans performansi
NASMEJANI dugajlija, najbolji srpski vozač Dušan Borković, ne odustaje od svojih uobičajenih manira. Svaki boravak u Srbiji iskoristi za druženje sa novinarima.
- Ne bih ništa uradio bez pomoći prijatelja, a srpski novinari su mi mnogo pomogli u dosadašnjoj karijeri – objašnjava Borković dok sumira rezultate polusezone u TCR internešenel seriji. – Moglo je i bolje, u to sam siguran, ali isto tako nisam očekivao pobedničko postolje već u drugoj trci.
Dve pobede u polusezoni su sjajan rezultat, ali je, nažalost, TCR šampionat pokazao jednu veliku manu kada je u pitanju balans performansi.
- „Alfe“ su u Mađarskoj vozile sa smanjenom snagom motora, a meni su sa dodatnih 20 kg balansa, praktično bile vezane ruke. Ispadne da posle svake pobede, na sledećem vikendu nemam nikakve šanse. Kako da objasnite da vozač bude najbolji na jednom vikendu, a na sledećem zauzme 18. mesto. Malo je nemoguće objasniti, osim da se u Šampionatu nešto pogrešno radi, što je mišljenje i mojih kolega i njihovih timova – kaže Borković
Vozač NIS Petrol Rejsing tima, uz podršku gruzinskog tima GE Force i italijanskog „Romeo Feraris“, posle šest TCR vikenda i 12 trka, podigao je dva puta pobednički pehar, osvojio 82 boda, a u generalnom plasmanu zauzima šesto mesto.
PAUZA POSLE NEMAČKE
POSLE trkačkog vikenda u Nemačkoj 8. i 9. jula, sledi pauza u šampionatu do 3. septembra kada se voze trke na Tajlandu u Buriramu, zatim 8. oktobra u Kini, a završnica šampionata je zakazana za 26. novembar na stazi u Abu Dabiju zajedno sa završnicom sezone Formule 1.
Izvor i foto Novosti